Thursday, February 26, 2009

暴力垃圾會

口口聲聲為民請命,實際上愛用暴力(稍前尚何狡辯只出口未出手,但今次連也出動了)。

我同意香港高官絕對是不折不扣的九官-九流高官-,但姑勿論理據如何冠冕堂皇,「對方講野太廢」一定不是施暴的理由。換轉角色,我可不可以一聲癲狗講野廢之後就對你饗以老拳??台式議會暴力早已淪為笑料(我從不認為台式民主是甚麼好東西),何解到今時今日黃某才將廿年前的舊東西帶入香港?

我不怕旺仔老闆入股二奶台會將香港新聞台灣化,我倒是怕社民狂人將香港議會台灣化、暴力化。若不幸如此,我想我會步鄺其志後塵移民濠江算數。與其對住一班不講道理只為出位的蠻牛,我寧願對着橡皮圖章。

只是每到交稅季節當我想到我辛苦的血汗錢是用來養這三個暴力狂人,我就不其然心有戚戚然之感覺。那個叫長毛的,滾入名為垃圾會的豬圈吃得滿肚腸肥,還有面目以香港捷古華拉自居?捷古華拉才不會像你一樣打着革命口號走入建制吃個不亦樂乎(我倒佩服捷古華拉真心的相信革命精神,這樣更顯出長毛的虛偽)?!

垃圾會果然充斥垃圾,畢竟垃圾貼着甚麼標籤都是一堆垃圾。

5 comments:

若缺齋老人 said...

我而家明聞一多寫「不如多扔些破銅爛鐵,爽性潑你的賸菜殘羹」的心情了!

詩白爾 said...

個政府根本就爛溶溶
每個高官減薪夾埋果一千六百幾萬都唔知可以幫幾多個志願團體一年o既經費啦~

做蟻民仲有咩好呢?講講你又唔聽,聽你又唔做,做你又做錯,錯你又唔改,改你又齋talk。於是大家又係做埋D無謂野,上至行屍會議,下至垃圾群英會,大家尸位素餐。集中目標撈權力。

bittermelon said...

佢地三個跟本好料到,唔做d咁既出位野,佢地點會被人注意? 唯有當去咗馬戲團睇小丑做戲.

不再通宵幹探 said...

老頭兄:而家比起民初個政治荒謬程度唔差得好遠咋....

詩老弟:唔止高官要減人工,連監察政府不力嘅垃圾議員都要減!2007年時有邊舊垃圾叫過政府監察structured investment products?而家叫得最大聲班人先要打屁股,做馬後炮係人都識啦!

bittermelon兄:有少少唔同意,去馬戲團睇小丑我會睇得開懷睇到笑,垃圾會班垃圾我只會睇到扯火。

Betty said...

我觉得最好齐齐减啦. 既然大学生只有四千蚊.